Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
11 maj, 08:49 9 kommentarer
Hej alla!
Nu är det snart dags att samlas bakom grillen igen för att servera världens godaste HOG-burgare till besökare under BIKES & BURGERS (lördag 30/5) och därför behöver vi just DIG! Förutom att göra såväl alla besökare som vår dealer på gott humör, är detta en fantastisk möjlighet för vårt Chapter att samla värdefulla bidrag till vår Charity-kassa.
Dessutom får alla som tar ett pass i grillen hela 2000 poäng i sitt HOG-pass!
Skynda därför att anmäla dig till en plats bakom grillen via vår kalender på hemsidan, facebook alternativt skicka ett mail till: director@hog-stockholm.se & skriv vilket pass du helst vill ha så bekräftar vi just din tid med vändande mail!
Cheers, Director & crew
SCHEMA
10.00 ställa iordning:
11.00 grillstart!
12.00 högtryck!
13.00 grande finale:
14.00 avrundning:
15.00 plocka ihop: Alla som är kvar hjälper till att plocka ihop :-)
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Dolt namn 11 maj, 08:57
11.00 passar mig bra
Christina Wikander 11 maj, 09:46
Ingemar och jag kan från 11:00
Christer Cederborg 11 maj, 10:23
Tina & Ingemar, kan ni ta klockan 12? Redan många klockan 11..
Christina Wikander 11 maj, 17:40
Det går bra!
Magnus Lundkvist 11 maj, 18:44
Kommer kl 10.
Anders Bejmar 12 maj, 11:36
Kan jag byta till 12:00
Christer Cederborg 12 maj, 13:04
Noteras @Anders!
Anders Bejmar 18 maj, 09:29
Hur ser schemat ut med grillpersonal?
Christer Cederborg 18 maj, 10:57
Det saknas grillmästare 14.00, men fm ser bra ut..