Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
24 maj, 19:54 5 kommentarer
Nationaldagskörning till Jockfall
Fredagen den 6 juni kör vi en gemensam nationaldagsrunda till Jockfall.
Det blir en välplanerad dagstur med chaptret, lunch med utsikt över Kalix älv och Jockfall.
Vi rullar från Luleå Harley Club på Upplagsvägen 16 klockan 10:00, kom tankad packad och klar (ja ni fattar)!
Kom gärna tidigare, ta en dricka och sparka lite däck så slipper ni stressa.
Anmäl er här eller på vår FB-sida.
Lets ride!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Pentti Romppanen 2 jun, 14:24
Jag kör direkt till Jockfall, så vänta ej på mig i Luleå
Daniel Ström 2 jun, 17:36
Topp!
Tomas Karlsson 2 jun, 19:02
Tänkte vi hakar på från Morjärv! Gissar ni är väl där kring 11 tiden!
Daniel Ström 2 jun, 20:17
Stämmer bra, Micke kör RC jag har förhinder den här körningen.
Joakim Hjelm 2 jun, 20:48
Jag ansluter i morjärv