Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 18:52 0 kommentarer
Start från Probike kl 11,lite blött på marken men en bit efter Kungsbacka var vägen torr
Värmen börjar ta lite på precision i svängarna men det gick bra för alla,första stopp
vatten tornet i Varberg.Stopp nr 2 Borrås Skreva,där var det lite blött sa Erling och försökte
lyfta klit….klippan.
Tvååker för lite mat och ett gott snack.
Stopp 3 blev liter efter Åsa.
En del tog E6 för de var törstiga
Total ca 21 mil på asfalt 🤗
Jag tackar Alla som var med på denna heta körning
Stefan A,Bengt J,Erling J och SO,Fred S,Michael W, Peter GAIS.DanielG.
HRC Tony
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies