Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
23 maj, 16:37 9 kommentarer
Så vart det dags att agera RC efter ett (för) långt uppehåll. 13 bågar med tillhörande pågar, samt en tös gav sig iväg denna soliga Lördag. Färden gick till som följer: Kållered-Greggered-Hällingsjö-Hulta-Fjärås-Gällinge-Skårs Gård. Fint nyrenoverat fik med bra utbud. Det finns även Brunch i restaurangen. Hemvägen gick via Tostared-Sätila-Rävlanda-Bollebygd-Hindås-Härryda-Landvettersjön för att avslutas på Burger King Delsjön. Bortåt 20 mil blev det! 😊
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Torbjörn Fimreite 23 maj, 16:41
Tack för idag Tidde, sköna väger, gött gäng, och.. nästan...helt torr vid hemkomst. 186 km klockades 🙂
Jonas Rosander 23 maj, 16:45
Tack för idag allihop! Bra kört Tidde, mycket bra vägval.
Björn Tidland 23 maj, 16:47
Tackar! Ska försöka vara med på fler körningar i år. Det var kul idag :-)
Glenn Andersson 23 maj, 16:57
Tack för en rolig och bra körning 👍
Peter Wallander 23 maj, 17:27
Gubben bitit dig i läppen innan foto dags ?
Peter Wallander 23 maj, 17:27
Hehehe
Hamid Rahimi 23 maj, 19:45
Tack för en rolig körning och trevligt sällskap.
Ulf Hulthèn 24 maj, 08:11
Kanon dag tack alla
Lennart Skoglund 24 maj, 10:11
Jag kan bara instämma med tidigare kommentarer, jättekul åkning och bra fika !!