Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 09:23 1 kommentar
Nordiska deltagare på plats!
Det kom en hälsning från Mark Cornelissen (H.O.G. Project Manager - Nordic) som skickade en bild på deltagare från Nordiska chapter som samlats för en gruppbild under European HOG Rally i Cascais. Det ryktas om att det har varit varmt och intensivt, men som sanna vikingar har alla härdat ut. Var just du på plats? Skriv gärna en kommentar och berätta om just ditt bästa minne från detta event!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Göran Cedlind Idag, 09:41
Kul, men jag ser bara ett finskt chapter på bilden. I övrigt Belgare. Norden blir större…